BLOG

It’s all in the data, stupid!

Denise Pellinkhof interviews Ken van Ierlant. He is director of FutureXL, has 45 years of experience in digital transformation and is the author of the book ‘Data – value – creation: how to earn money in the digital age’.

What will you see?

In this video we examine the unfamiliarity at managerial level to think and act holistically and data-driven. Data is infinite and you can disrupt and innovate everything with it, if applied properly. And that’s where things often go wrong. Everyone is talking about digital transformation. But what exactly is it, what often goes wrong and what is needed?

Who made this video?

This video was produced by Café Weltschmerz. Café Weltschmerz believes in the power of conversation and broadcasts interviews about current social themes. We offer a high-quality alternative to the mainstream media. Café Weltschmerz is independent and not affiliated with any political, religious or commercial parties.

Let’s begin

Start creating more value by using data in your organisation with our guidence

Similar Posts

BLOG

It’s all in the data, stupid!

Denise Pellinkhof interviewt Ken van Ierlant. Hij is directeur van FutureXL, heeft 45 jaar ervaring in digitale transformatie en is de auteur van het boek ‘Data – waarde – creatie: hoe geld verdienen in het digitale tijdperk’.

Wat ga je zien?

In deze video onderzoeken we de onbekendheid op managementniveau om holistisch en datagedreven te denken en te handelen. Data is oneindig en je kan er alles mee disrupten en innoveren, mits goed toegepast. En daar gaat het vaak mis. Iedereen heeft het over digitale transformatie. Maar wat is het nu precies, wat gaat er vaak mis en wat is er voor nodig?

Wie heeft deze video gemaakt?

Deze video is geproduceerd door Café Weltschmerz. Café Weltschmerz gelooft in de kracht van het gesprek en zendt interviews uit over actuele maatschappelijke thema’s. Zij bieden een hoogwaardig alternatief voor de mainstream media. Café Weltschmerz is onafhankelijk en niet gelieerd aan politieke, religieuze of commerciële partijen.

Laten we beginnen

Begin met het creëren van meer waarde door data in uw organisatie te gebruiken met onze begeleiding

Similar Posts