Een must-read over data, waarde en creatie.

Zo verdien je geld in het digitale tijdperk!

Zoals weergegeven op:

zoveel waarde

Samengevat gaat het over:

Dit boek geeft aan wat data is en hoe u daarmee om kunt gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan aan het einde van de Covid-19 pandemie en alle (technologische) veranderingen die daaruit zijn voortgekomen, nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst waar u al midden in zit. Organisaties kunnen kiezen uit twee scenario’s: Ofwel een ‘blauw proces’ volgen om drastische kostenbesparingen door te voeren waarbij digitalisering wordt ingezet als efficiëntietool, ofwel kiezen voor Digitale Transformatie 4.0 met een disruptief Leitmotiv.

De auteurs zijn experts uit alle lagen van de industrie, niet alleen visionairs, maar ook strategen, communicatiecoaches, economen en voorlopers op gebied van IT en privacy. Dit leidt tot veel verrassende inzichten waarmee het boek waarschijnlijk uw ondernemersvisie op haar kop zet!

Vele aspecten komen aan bod, zoals psychologie, taal, goed bestuur en compliance. De lezer wordt vertrouwd gemaakt met terminologie als ’emerging technologies’ en ‘disruptors rules’. Al met al biedt het een werkelijk holistische kijk, geïllustreerd met vele boeiende voorbeelden, afbeeldingen, statistieken en andere feiten en cijfers die het boek verlevendigen.

LOF VOOR HET BOEK

Wat experts zeggen

over ons boek

Kan één boek over data je ondernemersvisie op haar kop zetten? Ja, dat kan écht met dit boek!
Erst van Win
Partner De Clercq Advocaten en Notarissen
Dit boek geeft veel tips en inzichten hoe het beter kan. De schrijvers opereren continu op het scherpst van de snede en zorgen ervoor dat je steeds geprikkeld wordt.
Wouter Bronsgeest
Voorzitter KNVI & Sandra de Waart
Maak niet de fout door te denken dat dingen altijd moeilijk moeten zijn. Kijk in dit boek hoe!
Flip Houtman
Ondernemer, investeerder en algemeen directeur bij Ventus Groep
Als je het gelezen hebt, heb je een goede basis je eigen digitale transitie te starten of je bestaande aanpak te herzien en een kwalitatieve boost te geven.
Henny Portman
Eigenaar Portman PM[O] Consultancy