Een must-read over data, waarde en creatie.
Zo verdien je geld in het digitale tijdperk!
Zoals weergegeven op:
zoveel waarde
Samengevat gaat het over:
Dit boek geeft aan wat data is en hoe u daarmee om kunt gaan. Vanuit een historische beschrijving van waar wij nu staan aan het einde van de Covid-19 pandemie en alle (technologische) veranderingen die daaruit zijn voortgekomen, nemen de auteurs de lezer mee naar een toekomst waar u al midden in zit. Organisaties kunnen kiezen uit twee scenario’s: Ofwel een ‘blauw proces’ volgen om drastische kostenbesparingen door te voeren waarbij digitalisering wordt ingezet als efficiëntietool, ofwel kiezen voor Digitale Transformatie 4.0 met een disruptief Leitmotiv.
De auteurs zijn experts uit alle lagen van de industrie, niet alleen visionairs, maar ook strategen, communicatiecoaches, economen en voorlopers op gebied van IT en privacy. Dit leidt tot veel verrassende inzichten waarmee het boek waarschijnlijk uw ondernemersvisie op haar kop zet!
Vele aspecten komen aan bod, zoals psychologie, taal, goed bestuur en compliance. De lezer wordt vertrouwd gemaakt met terminologie als ’emerging technologies’ en ‘disruptors rules’. Al met al biedt het een werkelijk holistische kijk, geïllustreerd met vele boeiende voorbeelden, afbeeldingen, statistieken en andere feiten en cijfers die het boek verlevendigen.